دونات

دونات

روزانه نوشت های ذهن پرکن خود را اینجا می نویسم.
همین!

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

7- هنوز O_o

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

 و من هنوز اینجا گیج می زنم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
باران

نظرات  (۱)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۸ نیکی خانم
وای دقیقا 
نصف روزمو تو این مرکز و مدیریت و تنظیماتش دارم سپری میکنم و آخرشم هیچی به هیچی
تازه تو اون بلاگفا با کلی خنگ بازی راه افتاده بودم[خنده]
البته اگه منظورتون از گیج بازی همینه که من برداشت کردم
پاسخ:
کمی تا قسمتی طبیعیه.
برای انجام یه کاری که مد نظرت هس، کلی باید بالا پایین کنی. تازه اگه پیداش کنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی