دونات

دونات

روزانه نوشت های ذهن پرکن خود را اینجا می نویسم.
همین!

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

25- من منهای من!

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ

ریشه ی بیشتر مشکلات بر می گردد به "من".

اگر بشود، اگر بتوان این "من" را گذاشت روی طاقچه و دنیا را بدون این "من" نگاه کرد، خیلی راحت تر و بهتر می توان با مشکلات و چپ و راست های زندگی کنار آمد.

+ البته اگر مدام یادت باشد منشا قدرت "من" را کارت آسانتر هم می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی