دونات

دونات

روزانه نوشت های ذهن پرکن خود را اینجا می نویسم.
همین!

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

35- ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ب.ظ

یکجاهایی هست،

که آدم می برد

از همه چیز

از همه کس

رها می کند

و می رود

نه، نمی رود

می ماند

می ماند در خودش

سرش را تا جایی می اندازد پایین

که فقط خودش را ببیند و بس

این خودش

همه ی خودش نیست،

در اصل خودِ خودش را که گاهی هم دوستش داشت

رها کرده

خسته از همه جا شده و رها کرده

چون این خودش را نخواستند

رها شده از خودش

نشسسته،

بعد می ایند و می گویند

این طور و ان طور

می گویی باشد

بعد پیش خودت می گویی

«دیگر هیچ چیز ، هیچ فرقی ندارد»

قبول می کنی

و می گذری

بعد یکدفعه

یک جای نامربوط

و ادم های نامربوط تر

و اتفاقات ساده ی خیلی خیلی نامربوط تر

ناگهان تو را یاد خودت می اندازند

و هرچه می خواهی بیتفاوت باشی

نمی شود

لعنتی نمی شود، که نمی شود

حتی اشک هایی که خیلی وقت بود که رها کرده بودیشان هم

دوباره سر و کله شان پیدا می شود

مـ ـسـ ـتـ ـا  صـ ـل شاید نام فعلی من است!!!


پ.ن1: نوشتن اینجا حالم را بهتر می کند، ببخشید اگر خاطری مکدر شد، ترمز بریده بودم شاید!

پ.ن2: قبلا ها از بلاگ هایی که دیر به دیر به روزرسانی می شد و من هرازگاهی سرکی می کشیدم هرچندخاموش! بیزار بودم و حالا خودم هم ... شاید از خودم هم بیزارم ...

پ.ن3: این تلخی ها را خودم هم دوس ندارم ولی الان به شدت مزه زهرمار می دهم.

پ.ن4: مجددا پوزش . . .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی