دونات

دونات

روزانه نوشت های ذهن پرکن خود را اینجا می نویسم.
همین!

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

14-دعا

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۷ ق.ظ

دعا می کنم ...

برای تو ...

برای خودم ...

برای همه مان ...

کسی چه میداند،

شاید خدا دسته جمعی نگاهمان کرد ...

دعا می کنم برای دل هایمان ...

برای گریه ها و خنده هایمان ...

دعا می کنم ...

مهربان خدای من!

می دانم که تا آسمان راهی نیست

ولی تا آسمانی شدن راه بسیار است

این دست های خالی بسوی تو بلند می شود

ما بی سلیقه ایم، طلب آب و نان می کنیم

تو خود خزانه دار بخشش ها،

بهترین ها را برایمان مقدر بفرما ...


آمین . . .


http://media.jamnews.ir/%DA%AF%D9%84(7).jpg


پ.ن: این متن به من حس خوبی داد گفتم این حس رو شریک بشم با شما :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۷
باران

نظرات  (۱)

۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۲ بچه زنده -
دعا می کنم تا اجابت بشه ... دعا می کنم چون دلم روشنه :)
سلام باران خوب خدا :) مبارک باشه و متشکرم از تبریک عیدانه عزیز :)
پاسخ:
سلام.بر شما هم مبارک و ممنون :)
باران خوب خدا .... ای کاش . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی